2013. február 21., csütörtök

Frissensült pálinkáskészlet

Végre volt egy kis időm, hogy munkálkodjak. Nem akarok panaszkodni, de szerintem mindenki tudja hogy kisgyerek mellett nem egyszerű dolgozni. Az én munkámban vannak olyan munkafolyamatok, ami mellől egyszerűen fizikai képtelenség felállni, tehát nem tudom végezni, amikor fennáll a "pisilni kell" (2,5 éves), "beszorultam a kanapé alá és közben bekaptam egy papírdarabot" (8 hónapos) apró helyzetek lehetősége.
Este dolgozhatnék, de addigra olyan mértékű fáradtság uralkodik el rajtam, amivel értelme sincs nekiállni korongozni, festeni. A többi rutinmunka (bepucolás, mázazás, stb.)  persze ilyenkor is végezhető...

A suszternak lyukas a cipője, nekem meg sosincs egy normális bögrém, lámpám, mindig a selejt az, ami itthon marad, illetve minden ötletem legelső tárgyiasult darabja. De most, készítettem pár bögrét magunknak (ezeket is hamarosan megmutatom), néhány pálinkás butykost pohárkákkal szintén magunknak, a családnak és néhány barátnak.

Egy lovasnak...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése